Jenny Elisabeth Wikström Jonsson

 
Jag heter Jenny och jag är 13, snart 14 år. Jag är en levnadsglad person som nästan alltid försöker se det positvia i saker och ting. Jag har enligt mig själv otroligt dålig humor och det känns som jag skrattar mer åt mig själv än vad alla andra skratta åt det "roliga". Jag har också ganska dåligt självförtroende och tbrukar tro att ingen tycker om mig, fast jag innerst inne vet att många gör det. Jag har svårt för att se mig på bild och tycker aldrig jag blir bra då, mycket lättare att ha hjälm på sig när man ska fotas!! ;)
 
Mitt friditsintresse (hästar) tar hemskt mycket tid så jag hinner aldrig med att vara med kompisar riktigt, iallafall inte de som inte är hästintresserade eller de som inte är i det stall jag har min häst i. Jag går för´övrigt på Alfred Dalinskolan i Huskvarna  i klass 7b.
 
Jag bor i en liten  by vid namn Svarttorp med min familj, mamma, pappa och lillebror. Det är mitt ute på landet så jag har cykelavstånd till stallet! Jag trivs väldigt bra är jag bor dock gör dte så bussarna går tidigt och går hem sent, så jag har inte så mycket tid över till annat mär jag ska till stalet innan!
 
Det var lite snabbinfo om mig!
Min bästa kompis frida och jag (jag i lila onepirece) hon och jag har alltid hängt ihop och hon betyder mest för mig <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0