Dagens planer!

Hejsan hoppsan!
Sitter här hemma i min ensamhet och tycker synd om mig själv, nej jag bara skojade. Men jag sittter faktiskt hemma då jag är sjuk idag. Ska dock gå till skolan imorgon annars missar jag sjukt mycket. Så idag har jag sysselsatt mig md att spela på mobllen, kolla på tråkiga program på TV och fixa bloggen. Har också en annan blogg för er som inte visste de!
http://guldponier.blogg.se heter den! Har du inget annat för dig kan du lika gärna kolla in den!
 
Igår var jag riktigt sjuk så flipper fick vila, mamma tog hand om honom och rörde lite på honom via promenad. Men idag ska jag rida!! Rider på banan såklart då jag inte får rida ut ännu då hans skada inte håller för det än, ska sakta men säkert gå över till hårdare underlag, men vi tar det långsamt så att skadan inte går upp igen.
 
Ikväll blir det plugg och likaså nu!
Vi hörs!
Sötis
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0